loading...
سایت ahwaz movie
شهادت امام حسن عسکری (ع)
http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/Emam-Hasan-Askari-1.jpg

یوسف بازدید : 5 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

«خلاقیت» مهران مدیری توزیع شد ...

مجموعه اول سریال شوخی کردم

«خلاقیت» اولین اپیزود از مجموعه‌ی مهران مدیری در قالب مجموعه «شوخی کردم»، از امروز در شبکه نمایش خانگی توزیع شد .

 

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اولین اپیزود این مجموعه، از امروز در دو قسمت در شبکه نمایش خانگی توزیع شد .

 

هر اپیزود از این مجموعه ۲۰ الی ۲۵ آیتم دارد که شامل دو قسمت ۸۰ دقیقه‌ای خواهد بود.

به گفته‌ی روابط عمومی این مجموعه:قسمت‌های بعدی «شوخی کردم»قرار است هر ۱۰ روز یک بار از شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

 

مراسم افتتاحیه مجموعه جدید مهران مدیری، چهاردهم دی ماه با حضور هنرمندان برجسته کشور در تالار «هما» برگزار شد .

 

به گزارش ایسنا، چندی پیش محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به دعوت مهران مدیری در محل ضبط «شوخی کردم» حضور پیدا کرد و مهران مدیری روند تولید مجموعه‌ی جدیدش را برای وی شرح داد.

مجموعه‌ی «شوخی کردم» با موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با حضور ۶۷ بازیگر طنز ایران، از امروز در شبکه خانگی توزیع شد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 1,110