loading...
سایت ahwaz movie
شهادت امام حسن عسکری (ع)
http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/Emam-Hasan-Askari-1.jpg

یوسف بازدید : 8 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه اول سریال شوخی کردم قسمت ۱ و ۲

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

توجه: در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

Shokhi Kardam E1  دانلود سریال شوخی کردم قسمت اول و دوم

نام سریال : شوخی کردم

سال تولید :  ۱۳۹۲

کارگردان : مهران مدیری

گروه فیلم :  طنز / اجتماعی

هنرپیشگان :  سیامک انصاری ، برزو ارجمند ، کمند امیر سلیمانی ، رابعه اسکویی ، سپند امیر سلیمانی ، علی اوجی ، تینا اسدی ، بیژن بنفشه خواه ، بهنوش بختیاری ، مهران غقوریان و ….

خلاصه فیلم :  مجموعه شوخی کردم یک مجموعه طنز شامل آیتم های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی ، فرهنگی و … است ، هر دی وی دی از موضوعی مستقل برخوردار بوده و موضوع اولین مجموعه خلاقیت ( دروغ ) است …

__________________________________________

down  دانلود سریال شوخی کردم قسمت اول و دومبه علت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف شد . . . .

down  دانلود سریال شوخی کردم قسمت اول و دومسریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید . . . .

__________________________________________

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1,106